Första fredagen i stan

Tro det eller ej men ikväll åker jag inte till byn. Vi har öppet hus på skolan imorgon så måste vara där. Men åker såklart hem efter det ;) Här kan man ju inte vara länge.

Hahah idag på gympan hörde våran lärare liite fel.

Läraren: "Har du tränat nåt i veckan då?"
Nalle puh: "öhöh,, nä..nä." *mumlar*
Läraren: "Vad sa du? Har du ont i foten?"

Vill ha kväll nuu! Är jättesugen på chips och läsk och bra musik (idol). Alleballe och Linestedts dotter ska komma hit och vi ska laga middag och titta idol, jag tror att det blev lövbiff och pommes/klyftpotatis och bearnaisesås. Hade varit mums med pizza också, men det går de nog inte med på ;b

Nu ska jag svälja en ipren och slå på kopps. Kanske sova lite också.





Kommentarer
Alexandra

HAHAHA, jag dör! xD

2009-11-14 @ 21:13:16
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort