Leende guldbruna ögon

Idag var det faktiskt en ganska bra dag i skolan. Efter lunch fick vi prova ta blodprov och blodtryck. Riktigt kul fast vi tar ju bara på en plast arm. Är ju inte alls likadant som på en riktig arm. Lite synd att vi inte får ta på varandra.

Sedan fick vi nytt schema så varje tisdag kommer vi att börja klockan tolv.

Nu sitter jag hos Pernilla, vet inte om jag ska till byn. Mamma har inte ringt ännu men om hon ringer så åker jag. Imorgon är det fredag och det är såå skönt! Fast det är det ju varje fredag.

Nästa fredag ska jag faktiskt stanna i stan till på lördag, vi har öppet hus i skolan på lördag så det är lika att stanna. Då ska iallafall Alexandra och Isabelle komma till mig så ska vi titta idol och så. Sen kanske vi hittar på nåt annat bus. We'll see!


En söt liten pålle som jag faktiskt saknar.. :)


Kommentarer
alexandra

superduperbusigt kommer det bli............ :D

2009-11-05 @ 20:59:34
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se
Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tycker du inte? Jag tycker att det känns lite för tomt jag :S Svårt.. : )

2009-11-05 @ 22:29:32
Hemsida/blogg: http://lindablom.se
evelina

Texten till headern har jag gjort i ett program som heter photofiltre, det finns att ladda ner gratis, googla på det :)

2009-11-06 @ 15:29:03
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort