Paradise hotel

Lätt dag i skolan. På svenskan lyssnade vi när Stig läste, fattade typ ingenting. Sen fick vi jobba själv med några frågor. Vi ska ha prov om medeltiden om två veckor, vet inte hur det kommer gå.

Sen hade det tydligen varit lite tjaffs mellan några stycken, var lite fjantigt tycker jag.

Har redovisat i NK också, ligger på ett VG. Vi får om vi vill jobba upp det till ett MVG men jag vette fan om jag orkar. Jag nöjer mig med VG, det är skitbra för att vara mig. Jag menar, VG, MVG, strunt samma. As long as man är godkänd.

Har skrivit till lovefilm och frågat varför inte mina filmer kommit ännu, då hade mitt konto inte aktiverats men nu var det fixat tror jag.

Nu ska jag värma mat!! Är jättehungrig. Och samtidigt kolla paradise hotel.

Ikväll är BONDE SÖKER FRU, jag älskar Tildes hästar.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort