Photofiltre

Har man tråkigt så har man.. Har suttit och gjort massa bilder i photofiltre. Är ett jättebra program som man kan gör om bilder och göra egna bilder. Finns att ladda ner gratis på google.

Har gjort de här två bilderna och min header i det programmet.

 

 

Det kommer bli mest kollage på Dröjmur och hundarna. Finns som inget annat roligt att sätta på bild.

Nu börjar det grusa i ögonen så jag ska stoppa tandborsten i mun och bädda ner mig. Kanske läsa lite från en bok som ska vara klar till jul och SÅKLART lösa korsord.

 

Min bästa vän i stan

 

Imorgon ska jag kliva upp klockan nio och fika, duscha, datorn och äta lunch. Börjar först klockan tolv.

GODNATT!

 

 


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort