Välkommen helg!

Idag var en chill dag i skolan. Gjorde inte så mycket, vi fick jobba själv på svenskan, Evas och psykologin. Efter skolan sprang jag till bussen och for på stan med Pernilla. Köpte julklapp åt Jenny så nu är det halv klart. Till mamma och pappa vet jag på ett ungefär vad jag ska köpa och Jens vet jag också. Måste bara beställa det.

Har tagit helg idag, känns otroligt skönt att få två dagar extra ledigt. Så imorgon ska jag ta en långpromenad med hundarna och försöka göra bort någon läxa. Man känner sig ett kilo lättare när man får stryka från läxlistan.

Köpte glow shampoo och balsam idag, de hade inte för färgat hår så fick ta en annan. Har spanat in dom dör flaskorna länge så äntligen fick jag dom ;)

 

Måste bara tillägga att jag inte är ett dugg avundsjuk på Alexandra som är i Stockholm och ska på globen horse show. Hade också velat vara där! Synd bara att det är långt dit och att man inte känner någon där.

 

 

 



FAN VAD FUSKIGT! Kom ihåg att fota MYCKET Alexandra och filma islandshästarna! :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort