Grillkorv och pommes

Idag har det bara varit en helt vanlig skoldag. Fick tillbaka mitt matteprov, och mycket riktigt så har jag fått omprov. Men jag fick faktiskt fyra rätt, lite positivitet i det hela.

Efter skolan gick jag hem, satt med datorn i famnen i sängen och sen slocknade jag. Vaknade av att kometen kom och satan vad det lät i brevinkastet. Irriterande ja.

Nu medans jag väntar på att pommesen ska bli klar i ugnen så ska jag steka korven och skära upp grönsaker.

Ikväll kommer Evelina hit, först ska vi gå och titta hockey ochs en ska vi titta Bonde söker fru. Till det tänkte jag kanske prova på banan med choklad, har aldrig ätit det så det blir spännande.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort