kallt men ändå varmt

Jaha då har man varit på stan och tittat när postkodlotteriet har spelats in och det har delats ut massor med pengar. Det var första gången jag har varit med på en tv-inspelning och det var lite roligt.

Sen uppträdde Ola Svensson också, han har alltid varit en favorit hos mig och äntligen fick jag se honom. Vi gick bakom honom till torget men feg som man är så vågade jag inte hojta till och fråga om man fick ta ett kort. Något jag ångrar för det lär ju ha varit sista gångem man såg honom.

 

 

Nu är jag iallafall i stan och tittar på "Ensam mamma söker", ska fika snart och sen gå och lägga mig. Det är väl lika bra så att måndagen blir överstökad.

Tack och hej för nu.


Kommentarer
Malin

Sv: Tack så mycket! Jag tittade också på Ensam mamma söker ikväll :D

2009-10-11 @ 22:24:45
Hemsida/blogg: http://mejlajn.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort