Sköna fredag

Den här veckan har som gått fort. När man håller sig sysselsatt på kvällarna så går också mycket fortare.

Måndag -  bio och sen fika hos kusinen.
Tisdag - var med Evelina hela kvällen.
Onsdag - var med Alexandra och Isabelle hela kvällen.
Torsdag - Åkte till byn.

Idag slutade vi 12:50 ungefär, hade blivit några ändringar med ind.valet så jag kommer att sluta 10:30 varje fredag. Skönt bara man har skjuts hem tidigt.
Idag har mamma anmält oss till medborgarskolan där man tar den där handledarkursen. Så i början av oktober ska vi gå på den, då kan jag börja köra hem från stan. Kul!

Mamma har också ringt till typ lassa eller nåt så att jag kan börja ta dom där cancersprutorna.

Köpte en tygväska idag, tycker dom är så lätta och jag behöver en till skolan. Det var som bara beige med nåt märke på, såg ut som en jordglob med ett träd på.


Ska gå ut och promenera snart med iallafall hundarna och kanske maria och Pernilla. På söndag är det tävlingar i Gällivare, dom hade jag velat titta på för det är så många jag känner som ska tävla. Är det nån som ska dit från byn kanske jag hade kunnat följa med. Bara det att de börjar redan halv nio..



Nu ska jag gå och pussa på vovvarna:)



Usch, såg det här på youtube nyss..


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort