Baara fem dagar till helg

Som alltid känns det tungt att gå tillbaka till skolan efter ett lov, men nu känns det EXTRA tungt när man inte varit där på sju veckor. Känner bara vilken panik jag får när jag tänker på att det är typ en-två timmar kvar till läggdags och när jag vaknar är det skola, känns lite overkligt och väldigt jobbigt. Tanken på svenska lektionerna med estet, pyskologin som är otroligt tråkig, alla prov, religion och matten som jag för övrigt har lagt på hyllan.

Jag tror, fast än det inte känns som det nu, att det blir lättare  bara efter någon dag. Det brukar vara så. Nu är det inte alls långt kvar till sommarlovet och framförallt, min 18-årsdag. Shit. Om 40 dagar, ca 5 och en halv vecka så är det dags. Samtidigt vill jag inte ha sommar för jag vill ha vår, jag älskar våren. Den bästa tiden på året. Att samlas släkt o vänner ute i skogen med vackert väder, det är det bästa. Längtar redan till helgen.

Jag har precis sett klart Flickan som lekte med elden, nu ska jag hoppa i duschen och försöka få tiden att gå så sakta som möjligt.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort