Måndag 19/4

Och så var vi inne på en ny skolvecka. Imorgon ska vi ha seminarium på religionen om islam, oj vad roligt. Åkte in till stan redan igårkväll, då var jag med Svanhemarna och sov över där också. På kvällen åt vi pizza, chips och halvkollade Wallander innan vi gick och la oss. Har varit huuur varmt som helst under natten, förstår inte att det kan vara så varmt.

Idag i skolan hände inte allt för mycket, våran svenskalärare sjöng och spelade gitarr för oss. På omvårdnadslektionen planerade vi våran Umeå-resa. Efter skolan hade jag körlektion som gick sådär, alltid är det nåt som inte går rätt till. Sedan körde jag hem till byn.

Ikväll tänkte ju jag äta glass med daimkulor och titta Håkans bar men tydligen så är det skithockey istället. Men tror jag tittar en film istället, min stora grekiska semester. Nu ska jag digga Rolandz och göra ett körkortsteoritest.

Jajamen, titta vad jag hitta på scenen
Jajamen, en trosa i en spetsmodell


 

32 dagar kvar


Kommentarer
M

Det är gott!

2010-04-19 @ 21:56:06
Hemsida/blogg: http://conler.blogg.se/
alexandra

rolandz <3

2010-04-20 @ 21:32:16
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort