12december2010

Idag är det tredje advent och bara 12 dagar kvar till julafton! Nästan alla julklappar är inhandlade så det känns bra. Sitter här med julmusik på och väntar på maten. Köttfärssås och spagetti, kommer äta ihjäl mig för det är så gott.
Imorse kollade jag julkalendern och lite senare fikade jag och kollade Spirit - hästen från vildmarken. Och sen gick jag på en långprommis med hundarna. Har kollat skidåkning också men det gick inte vidare bra för varken svenskarna eller norskarna.
Imorgon är det måndag igen, ska till dokkas på morgonen och kolla när de har lucia. Och sen till stan för lite skola och sen hem igen för på tisdag är jag ledig.
Alexandras fot drunknade i ett par för stora skor




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort