28december2010

Har jättefunderingar över nyårsafton, jag vill vara hemma samtidigt som jag vill vara i stan. Men ju mer jag tänker på det lutar det mer åt och mer åt byn. Så ja vi får se.
Sitter och lyssnar på "det bästa från idol 2009". Har just fikat också och nu tänkte jag klä på mig och bädda sängen. Seedan hade jag behövt gå igenom min garderob för det är k-a-t-a-s-t-r-o-f inuti i den. Jag vill också byta till mina nya sängkläder men måste tvätta dom först!
Läste i en blogg igår att man kunde göra så här med naglarna och det var ju lite fiffigt. Så tänkte sätta mig ner och fixa till naglarna kanske idag eller imorgon.

Kommentarer
sara

Finns ju inget mysigare än att vara i byn på nyår..! :)

2010-12-28 @ 23:28:41

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort