30december2010

Idag har det inte hänt alltför mycket. Vaknade ganska sent och då åt jag lunch, sen for jag ut på en skidtur med mina nya skidor. Glidet var heeelt perfekt! Fast åkte lite vilse och fel och det lät där långt inne i skogen så jag nästan flög hem för att jag blev så rädd.
När jag kom hem åt jag ett nybakat stekpannebröd med ost och varm oboy. Sen la jag mig i soffan och kolla gamla avsnitt från idol och så har jag gjort mina naglar lite nyårsfina. Sen stod det pizza och cocacola på menyn och det åts till några avsnitt av segemyhr.

Nu ligger jag i sängen och kollar eldsjälsgalan för det ryktades om att bl.a. Olle Hedberg ska vara med och uppträda där. Imorgon avslutar vi ett fint 2010.
Idag var det inte lika kallt som det har varit de senaste dagarna, skönt.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort