7december2010

Idag ställde jag klockan på kvart över sju, klev upp och kollade julkalendern med pappa. Tittade den igårkväll också med både mamma och pappa, tror dom gillar den men vågar inte erkänna det! Gick och la mig sen igen och vaknade nån timme senare. Fikade och skrev lite på en svenska uppgift.
Har kollat på julklappar också som jag nog ska beställa hem idag. Vet inte alls vad jag ska göra nu, ska iallafall ut med hundarna på ett tag.
Läste på min kusins blogg att den 25:e skulle vi ha nån kusinfest, så få se vad de har planerat och vart. Men det skulle nog vara trevligt för dom är ju som dom är det där gänget! :)
Längtar hiiimla mycket till jul alltså, mysigt med julmat och klappar och tända ljus och skönt med långledigt.

Kommentarer
Sara

HAHA! Min granne, nämner inga namn, men hon har en karl som heter Magnus, gillar också julkalendern ;) heja heja till alla bybor ;)

2010-12-07 @ 22:32:34
Hemsida/blogg: http://fjoomp.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort