8december2010

Läs inlägget som om det vore onsdag.
"Varför spara på gamla pengar när man hela tiden får nya?" Ja varför egentligen??

Idag var det skola. Sjukt jobbigt att kliva upp. Samhälls på morgonen, oftast alltid lika roligt för vi har nog den bästaste läraren på skolan. Sen lång lunch, käkade köttfärssås och spagetti hemma. Tillbaka till skolan för akut sjukvård, men var inte länge där eftersom vi kan jobba hemma. Buss ner till stan och gymma, sen köpte jag några julklappar innan bussen gick hem till byn.

Här har jag inte gjort ett skit, skulle ut med hundarna men somnade. Fan också. Det kan verkligen förstöra min dag om jag inte går utan med dom, sådan ångest.

Nu ska jag koka thé och rosta mackor och kolla Grey's Anatomy.  Imorgon är jag leeedig!



Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort