Fredagen den femte februari

Tell me how am I supposed to live without you
Now that I've been lovin' you so long
How am I supposed to live without you
And how am I supposed to carry on
When all that I've been livin' for is gone


Tråkig rubrik va? Idag var det skola för hela slanten, hade gympa först.
Som vanligt fick vi gå en gå en halv timme tidigare, men jag klagar inte!
Det är många som klagar på att vi bara gör en massa fjantsaker som inte
ger någonting, men det är ju upp till en själv hur hårt man vill jobba.
Så tyst.


Sista lektionen var gastronomi och där fick vi skriva ner vilka förrätter,
varmrätter och efterrätter som vi vill laga. Jag och Simone ska bl.a laga
ugnsstekt fisk, eldig kyckling, laxtartar (?). Det är bra att vi får välja
själva för då blir det ju någonting som man tycker och inte typ korvgryta
som vi gjorde en gång på HK:n. Blää.

Har egentligen ingen lust att titta let's dance. Det jag allra helst hade
velat göra är att ta en promenad, stanna till hos hästarna. Klappa
Bläsan på mulen samtidigt som jag beundrar Dröjmur i bakgrunden.
Om det ändå kunde vara så. Då hade jag kunnat ta en ridtur imorgon
också, efter igensnöade ridstigar så att snön bara yr när vi rundar
granen och spurtar upp för backen.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra imorgon. Baka cupcakes,
klippa håret, köra bil, läsa i körkortsboken, plugga, promenad med hundarna
m.m
är en rad med olika saker som jag hade kunnat göra.

Vi får helt enkelt se.


tjoheeeeej




Hoppas det är sol imorgon också


Kommentarer
Pernillaaaaa

Meija börjar se gammal ut! :) Sötpigan.

2010-02-06 @ 18:12:35
alexandra

din jävel! där syftade du på mig ;D gillar dig ändå <3

2010-02-07 @ 17:38:11
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort