Helgen slut

Sådärja! Då har man avverkat den första och sista helgen på praktiken och jag kan ju tala om att jag är riktigt slut i huvudet just nu. Blev endast fem timmar sömn inatt och det är verkligen på tok för lite känner jag. Imorrn är det upp tidigt igen, kan tänka mig att det är mer och göra imorgon iom att det är veckodag och det är fler folk i farten!

Idag var det verkligen lugnt, har tagit fem blodsocker, renbäddat två sängar och fixat med mat och fika. Nu sitter jag och väntar på mamma och jenny, när de kommer ska vi åka till dollar och sen beställa pizza. Därefter åka till byn!

Ikväll 18:30 är det sista chansen, heja svenskarna! Femmilen på svt ett (tror jag). Hoppas det blir någon medalj och hoppas att de där jäkla (men snygga) norskarna håller sig undan från prispallen!

puss och kram


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort