Praktik

Nu är det inte länge kvar till våran praktik på avd8 på sjukhuset, endast fem dagar kvar! Kommer vara väldigt nervöst söndagkväll. Det är iallafall skönt att man har sina polare på samma avdelning, det blir mycket tryggare då. Jag kommer att börja med eftermiddagen, förhoppningsvis behöver man inte gå hela dagen utan kan få gå hem lite tidigare. Annars kommer jag hem vid halv elva varje gång jag har eftermiddag.

Innan det börjar så har jag ju helgen att se framemot, på fredag kväll ska jag och Jenny mysa och kanske vill Svanhemsflickorna titta förbi också? På lördag blir det mys och övernattning hos mommo. Det var svinlänge sen jag sov där sist! Så det ska bli mysigt, älskar att sova där :) Bastu ska vi nog också hinna med.

Lite bilder från senaste tiden.

 






Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort