-30

Idag är det lite kallare än vad det var tidigare i veckan, visst biter det i kinderna och öronen men det är ändå lite mysigt när det är så kallt. Och då har man verkligen en anledning att stanna inne + att hundarna får sova inne också ;)

Idag hade jag prov och jag kan inte säga hur det gick, det var en del frågor jag svarade lite konstigt på och så tror jag att jag lämnade en fråga. Sen så var det några frågor som jag vet blev rätt, men jag siktar på G och jag hoppas på ett G! Ihelg eller idag ska jag kanske räkna lite matte, ska troligtvis ha prov på måndag. Men nu är det helg och den vill jag njuta av!

Var även och hämtade körkortsböckerna idag, känns lite som att man är på gång nu. Lite konstigt! Kan inte föreställa mig själv med körkort ;o Ska försöka få mamma att övningsköra med mig ihelgen, det måste jag verkligen! Kanske en bit mot kiruna imorgon?

Känner mig lite hungrig faktiskt så tänkte äta något och sen när Pernilla ringer så ska jag gå till henne med min packning och sen kommer mamma och hämtar mig och så åker vi till min hemby! <3 pusspuss på det.

Ikväll blir det lets dance med en skål full med ostbågar tror jag! Och inte faan har studiebidraget höjts, blä vad dåligt! :'(


Idag får jag pussa på min älskling!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort