Dagen lider mot sitt slut

Jag vill beställa foton, alltså riktigt stora. Det hade varit lite roligare att hänga upp än tråkiga tavlor som någon okänd har målat. Men då gäller det att ta tummen ur arslet, jag är kan vara lite seg på att beställa eller liknande. Som idag, jag tänkte ju fara och åka spark med Meija men inte har jag gjort det ännu.

Jag fick en ganska bra avslutning på lovet ändå, bortsett från huvudvärken. Jag, pappa, Jenny, Amanda och Akke har varit till porotunturi. Det var första gången Akke åkte i pulken, men det gick jättebra. Han låg ner typ hela vägen till skillnad från Meija som alltid sitter. När vi kom fram och släppte ut han så var han borta på fem röda, han for efter en ren. Men som tur var sprang de inte in i skogen så pappa hann ju köra efter med skotern, så Akke har fått åka lite på skotern också och det gick bra.

Sen när vi kom hem har jag legat här i sänge med datorn, flickorna gick och badade och jag somnade hit. Sen åt vi middag och efter det har jag suttit här igen. Tänkte att jag ska fara ut med Meija en sväng, och efter det duscha och sen fika. Jag hoppas att jag hinner somna innan tio så att jag får lite sömn iallafall. Imorse snoozade jag och Jenny i två timmar, inte att rekommendera.

Skriver igen imorgon efter skolan..

Kommentarer
PRECIOSO.SE - TVÅBARNS MAMMA!

Ja absolut! :) DOm är underbara. Haru en egen?=)

2010-01-11 @ 19:28:48
Hemsida/blogg: http://precioso.se
PRECIOSO.SE - TVÅBARNS MAMMA!

Fin han var! :)



Jodå, brukar rida. MEn ska ej det nu. Känner inte för det ;) Hehe!Bara mysigt att umgås och prata skit med Sofie :)

2010-01-11 @ 22:00:23
Hemsida/blogg: http://precioso.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort