Kiruna

Idag var vi då till kiruna och tittade fotboll. Det gick sådär för Jennys lag, men jag tyckte att dom var så duktiga ändå! Jag köpte fem par örhängen, en duschcreme, en bh och ett par shorts som jag kan ha på innebandyn och gympan. Köpte dom på herravdelningen för det finns ju inga på dam, bara sån där tajta byxor och det vill jag inte ha! Gick runt lite och tittade på hundspann och jag tyckte så synd om hundarna som satt där på ett släp i småsmå burar :( En gnällde och skrek jättemycket. Hade nästan lust att öppna buren och släppa ut sötnosen! ;)

Efter fotbollscupen for vi till ÖoB, köpte lite gottgott och en mapp till skolan. Sen rullade vi hem och åt plankstek och sen for vi till kusinerna och käkade tårta. Kollade robinson och jag vill att Jimmy skulle vinna! Allra helst Mats men han var ju ute för länge sen.

Nu ska jag ropa in Meija och sova! GODNATT!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort