Ont i hjärtat.

En kille kastar en hund från en bro, hunden landar platt på marken.


Jag klarar egentligen inte av att titta på sådana videor, ändå tvingar jag mig själv att göra det. Jag blir så ledsen och det gör så ont i hjärtat att veta att man kan inte göra något för att förhindra djurplågeri. Det pågår över hela världen och världen är inte liten. Jag fattar inte varför man kastar en hund bara sådär, hur tänker man? Hur kan man ens vilja göra någon annan illa? Och ser bara skratta och titta ner på hunden där den ligger och gnyr för att den har så ont. Varför? Varför gör man så? Jävla utländska idioter.

Kommentarer
josefine

har också sett den.. klarar inte hellér egentligen av det! fyfan vilken idiot!!!! han kan dö.. fast vet ju inte om dom räddade den sen.

2010-01-26 @ 10:38:51
Hemsida/blogg: http://josefjong.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort