Underbara älskade helg!

Kändes nästan bättre än någonsin när helgen knackade på dörren. Just nu sitter jag med datorn i famnen, en två liters RIKTIG coca-cola på golvet, två skålar innehållande hjärtchips och ost bågar på bordet. Ur högtalarna på tvn dånar lets dance.

Idag i skolan hade vi betygssnack i gympan och sen hade avslappning, vi låg på en madrass och snackade skit. Har nog aldrig varit med om en jobbigare gympa, houff tungt. Naaat! Efter skolan gick jag till lägenheten, diskade undan morgonens saker, packade ner datorn och sedan ringde pappa. Vi uträttade några ärenden och handlade på ica björnen.

Efter det puttrade vi hem, jag tog över ratten i Dokkas och körde hela vägen hem. Det gick bra men jag måste lära mig att bromsa i tid, jag har jättesvårt för att se hur långt det är kvar till jag ska svänga och därmed när jag ska bromsa. Annars flöt det på bra, mötte såklart fyra bilar på våran smala väg.

Imorgon blir Gällivare för hela slanten, min kära kusin ska ha fest så dit ska jag med några kompisar. Blir väl kanske att sova över där men åker till byn på söndag.

Igår var Laila Bagge vacker och idag står Agneta Sjödin på listan, trots att hon har några år på nacken så är hon också jättefin. :)


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort