Lever och mår gott

Min kusin och min farbror som kommer från Dalarna är här på besök nu. Det är säkert minst fem år sen jag träffat min kusin så det var riktigt kul att träffa henne igen :) Ikväll har vi varit hos min faster ett gäng, och mer än halva kvällen har jag skrattat. Skrattat åt min sjuka släkt och åt historier från förr i tiden. Vi har också druckit massvis med bål, ätit chips och spelat spel. Mitt lag bestående av Kerstin, Oskar, Linda och David vann!

Imorgon ska vi ha gemensam middag med hela släkten, är väl kring 25st som ska vara hemma hos oss. Vi barn står för grillningen och allt annat tjosan. Senare mot kvällen kanske det blir stan för en utekväll, om det nu finns kvar nå människor i Gällivare? De flesta verkar ju vara i Piteå.

Nu ska jag krypa under täcket och lösa korsord, ska bli skönt att sova! Nattinatti

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort