Snart midsommar!

Lever livet här i byn, har inte allt för mycket tid för att skriva blogg eller jag orkar inte och vet inte vad jag ska skriva. Kom iallafall hit i söndags. Var på msmeet i lördags och det var riktigt roligt!

Igår var jag och Jenny ute och gick, sen har jag mest slöat framför datorn. Lite bilder ska ni få se.


En död stackars ren med bara ben och hårtussar kvar.


Akke i skogen efter en stig som vi alltid ridit efter


Jenny och Meija


Åtta hästar är på sommarbete i byn


Akke vid en rejäl stöt av stängslet, stackarn.

På fredag är det midsommar och jag läängtar! Det brukar oftast vara god mat och riktigt mysigt med släkten. Fast innan det ska jag klara av ett killerpass på jobbet på torsdag, 07-21:30 och på fredag har jag FM. Suck.

På ett tag ska jag ut med hundarna och ikväll ska jag till Pernilla!


Mina mysisar

Det är jobbigt att sakna....




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort