21 mars 2010 i bilder









Var och åkte skidor med Akke för ett tag sen, skateade mest för det är roligast! Men även lite klassisk åkning så att Akke fick dra lite. Spåret var ganska mjukt så staven gick igenom ibland men annars var det en fin runda. Hade jag haft pengar hade jag inte tvekat på att köpa skatepjäxor, kan tänka mig att det är bekvämare än vanliga pjäxor.

Nu sitter jag och väntar på mat, efter det blir det väl en varm duscha och massor av tvtittande. Har ju inte direkt någon tid att passa imorgon eftersom jag är ledig så jag kan vara uppe hela natten fast om jag vill! :) Ska iallafall åka skidor och ta de koluugnt.

Kommentarer
alexandra

mysigt värre! :D Kom till stan på torsdag så hittar vi på något? :D

2010-03-22 @ 10:02:59
Hemsida/blogg: http://alexandranorlin.devote.se

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort