Kanske tar kväll redan nu

Idag har jag varit och kört skoter med Maria och hennes pappa, vi körde lite över fem mil. Ganska härligt skoterföre, pudersnö så när jag kom hem var jag blöt ända till underkläderna. Men det var rätt fint, stannade i en koja och fikade lite te och mackor innan vi drog oss hem igen. Väl hemma åt jag middag, kollade All about Steve och såklart somnade jag.

Just när vi kom hem så släppte jag ut hundarna och när jag skulle flytta skotern så ropade jag för skoj skull på Akke och sa åt han att han skulle hoppa upp på skotern. Försökte få han att sitta framför mig men det ville han inte utan han bara stod med framtassarna på sätet, så jag hoppade fram lite och då flyger hunden upp bakom mig och SÄTTER sig där. Konstig hund det där, han är lite speciell. Meija har precis börjat löpa men han gör ingenting, bara slickar henne där bak men han har då inte försökt sätta på henne eller så. Han är nog inte tillräckligt smart för det.

Nu ska jag gräva i frysen efter glass, tänkte ju köra en inte-äta-något-onyttig-dag, men som jag sagt tidigare. Man lever för att äta, om man inte äter, orkar man inte leva. Soo, glass med lakrits/viol strössel och chokladsås! Yum.

mysigt i bastun


Kommentarer
Frida

Du har en väldigt fin blogg!

2010-03-29 @ 23:11:36
Hemsida/blogg: http://parentaladvisory.blogg.se/
Caroline

Vilken söt blogg och vilka grymt fina hundar! :)

2010-03-30 @ 23:10:54
Hemsida/blogg: http://lilleluttan.blogg.se/
Jennie

Hejhej



Jag råkade nyss radera min blogg, men har samma bloggnamn nu. Ge mej styrka att blogga igen. Är så fruktansvärt arg :)



Fin blogg!

Kram

2010-03-31 @ 11:35:08
Hemsida/blogg: http://jennsiii.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort