Nära döden upplevelse

Jag trodde på riktigt att jag skulle dö inatt. Jag bad till Gud, tackade och bockade för det fina liv han gett mig och sa att han skulle ta hand om mina nära o kära. Vaknade av att det mullrade och bullrade och dånade som bara den, jag drog täcket över huvudet och tänkte shit nu blir jag begravd här. Sen blev det tyst och jag viskade till Jenny "blev du rädd?" jaa sa hon. Sen sa jag "hoj vad det blåser" och då sa hon bara vaaa, det rasade ju från taket! Jaaaaha, jag trodde det blåste skitmycket. Tänkte till och med att fan nu blåser hundarna iväg. Men på sant, fatta rädd jag blev!

När jag klev upp på morgonen var det FULLT med snö framför garageporten, inte så konstigt när det varit -30 för nån vecka sen och nu de senaste dagarna plusgrader och regn imorse.

Idag var praktik igen då, hände inte så värst mycket. Duschade en gubbe, det gick bra. Sen har jag och Isabelle mest drivit runt, gjort iordning matbrickorna till middagen och bäddat några sängar vilket vi nu är experter på. Har också stuckit för första gången, min handledare fick vara provdocka.

Imorgon ska jag och Alexandra vara på dialysen och sen kommer min lärare på besök. På kvällen är det körning för min del och sedan teorikurs. och SEN, byn!


Underbara älskade Nilivaara, snart får jag vara där i flera veckor i sträck! Det kallar jag SKÖNT:


Kommentarer
Erika

Vilken härlig bild^^

2010-03-09 @ 11:53:47
Hemsida/blogg: http://littlemissmay.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort