Solig och fin dag

Idag var en sån dag som man vill ha varje dag på påsklovet. Sol och klarblå himmel, det hade dock fått vara helt vindstilla och ännu mera värme. Men jag ska inte klaga! Bättre än snö eller mulet.

Jag pappa och hundarna for till Narkausjärvi med skotrarna. Grillade lite korv och satt och solade, läste på en bok som vi har fått i läxa att göra under våran långa ledighet. Det var så kul att se Akke så glad och lycklig, han hoppade fram och tillbaka och hittade en bananskal som han busade med. Då och då kom han fram och ville bli klappad. Sen somnade han i solen. Det värmer verkligen i hjärtat!

När vi kom hem grävde jag en liten grop och la mig där på liggunderlag och en fårfäll. Fast det dröjde inte länge innan jag hade en hundskalle i famnen och min fina solplats var täckt i snö. Nåja, tur att han är söt!

Nu på kvällskvisten har jag och mamma varit ute på en tur med skidorna, inte så bra glid när jag skulle skejta. Fick istället träna armmusklerna med lite stakning, ska ta och hoppa in i duschen snart och sen kolla tv. Grey´s!

Imorgon pyser jag till Mampa och Gälli, ska ta sista gardasilsprutan och sen ska jag laga mat med Isabelle och Alexandra.





Kommentarer
M

Mysiga bilder :D

2010-03-26 @ 22:06:37
Hemsida/blogg: http://conler.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort