Beeejbis

Tänkte ni skulle få se en bäbisbild på mitt hjärta.

Just nu sitter jag hemma hos Svanhems i Malmberget. Damerna har färgat håret på sig så här sitter jag och fördriver tiden. Ska snart åka ner till Gällivare vart jag ska bo i tre veckor. Min kusin ska åka till USA med en kompis och hennes kompis behövde kattvakt så jag ska bo där i hennes lägenhet med kissen. Men det ska nog bli kul, skönt med lite omplacering! :)

I veckan börjar massa program på tv, greys anatomy, desperate housewives, bonde söker fru m.m så i veckan kommer det att bli massor med tvtittande! ;D Men det gillas! Man har ju ändå inget direkt liv så varför inte. Vad meer, skolan är lite av ett pain in the ass ibland men man får överleva och blicka framåt.










Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort