Hänt i veckan

Måndag = Praktik till klockan fyra ungefär. Gick hem när jag slutat och käkade och sen for jag och Isabelle på gymmet. Kom hem, kikade paradise hotel, sen tog jag och Evelina en promenad runt fjällnäs. Duschade, fikade och kollade lite SATC innan jag somnade.

Tisdag = Upp före fan och hoppa på bussen till Luleå med skolan. Knallade runt på universitetet och var in på teknikens hus en sväng lekte lite. Käkade lunch där på området, tacos och vatten. Vid tvåtiden tog bussen oss till stan för shopping. Hittade en tröja, leggings, halsduk, örhängen och en ring. Middag på waldorfs och godis från hemmakväll. Halv sex bar det av mot Gällivare igen. Trött som tusan när jag vid nio-tiden var hemma. Kollade lite tv innan jag slocknade. 

 
Onsdag = Praktik, tungt som vanligt att kliva upp men när man väl kommer till vårdcentralen brukar det gå lite lättare. På lunchen for jag och mamma till mig och käkade sen skjutsade hon tillbaka mig. Har tagit några blodprover och ekg:n. Efter jag slutat gick jag i vanlig ordning hem och käkade och sen for jag och Isabelle på gymmet. Har kollat tv och suttit vid datorn hela kvällen och nu ska jag lägga mig i sängen och kolla ett SATC avsnitt, sen ska jag sova och som vanligt kliva upp och knalla till vårdcentralen för att tillbringa ännu en dag där.

För övrigt längtar jag till fredag, då ska jag åka till byn och förmodligen vara där heela lovveckan. Ska bli ruskigt skönt. Längtar lite till halloween också, måste bara spåna på hur jag ska ha håret och sminket som min kära kusin ska få göra vare sig hon vill det eller inte. Puss!  

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort