Hoppa från tolfte?

Jaaa vet, gör värsta stora grejen av det egentligen. Men just nu här i min ensamhet så känns det skittrist att gå ut på praktik imorgon, det känns bara som en stor sten innanför bröstet på mig. Har ingen jag känner med mig som det var på förra praktiken, personalen är typ 40+, rasterna kommer typ vara huur tråkiga som helst. Och jag kommer typ sitta och kolla på klockan hela tiden.

Lite hemlängtan har jag också, har inte varit till byn på en vecka. Förut åkte jag ju nästan varje dag men det går inte nu när jag är kattvakt. Inte för att jag inte tycker om att vara kattvakt, trivs bra med katten och jag bor jättefint. Men på lördag har jag tänkt vara hem över dagen, få kramas med Akke och äta hemlagad mat och bara få vara hemma!

Jag börjar först ett imorgon så nu tänkte jag göra en eller två varma mackor, dricka apelsinjuice och kolla flera avsnitt av sex and the city. Det kan göra en på bra humör fort!

Gårdagen var faktiskt helt okej jätte bra! Jag hade kul och flera av mina vänner hade roligt och då är kvällen helt klart mycket väl godkänd. Men man undrar ju, whooo are you??


Du är bäst även om du fått mig till tårar måånga gånger <3


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort