Bless the broken road

Det var någon som klagade på att jag aldrig skrev nåt, så här kommer då ett litet inlägg! ;)

Jag har varit sjuk en vecka, förhoppningsvis börjar sjukan avta för jag måste städa lägenheten och på lördag är det planerat för en paaaartykväll! Jag har ett nytt favoritprogram som heter kungarna av tylösand, sjukt underhållande och härliga människor! :D Idag bokade mamma biljetter till den 12 november då det är fredagsfinal i idol i Luleå. Imorgon är jag ledig, då ska jag bara ta det lugnt och så.

Tänkte att om jag får lust så ska jag göra bort en löjlig svenskauppgift som ska vara inne till fredag. Men nu är jag så trött så jag ska placera mig framför tvn där jag säkerligen kommer att somna!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort