Lördag 12:53

Veckan har rullat på med skola, på svenskan håller vi på att förebereda oss för svenska nationella. Nu på tisdag ska vi ha den muntliga delen, jag ska prata om facebook och talet ska vara ungeför 5 min. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte att prata så länge. Skönt när det är över iallafall. Gjorde ett prov på akut sjukvården och jag fixade det faktiskt utan att behöva göra omprov, otroligt nog.
-
Igår efter skolan åkte jag hem, gick ut med hundarna och sen åkte jag madrass med Jenny och Sandra nerför en vedhög. Haha kul faktiskt! Sen käkade jag middag, datoriserade lite och gick ut med hundarna igen för jag hade så himla tråkigt. Sedan har jag bara suttit framför tvn och datorn med cocacola och stjärnchips.
-
Idag är det skitväder ute och det suger, har ingen aning om vad jag ska hitta på idag! Men en tur ut med hundarna blir det iallafall. Om jag har lust kanske jag börjar skriva på mitt tal till svenskan. Ska tagga med lite Arash och Akcent nu, åh vad jag tycker det kan vara maj nu!! :D

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort