Lördag 20:35

Idag har jag kört bil hela vägen ner till Luleå, det var lite jobbigt. Värst är ju när man kommer till Luleå och ska köra i alla dessa rondeller och filer och det är bilar till höger och vänster. Efter några svordomar så gick det bra ändå. Anledningen till att jag körde var för att mamma körde min kusin Davids bil för han skulle prompt ha den här i Luleå nu när han flyttat hit. Annars hade jag hållit mig på passagerarsidan med datorn i famnen.
-
Nu är jag iallafall på hotellet efter en lång dag utomhus, har duschat nyss och nu har jag hoppat i min Onepiece och ska krypa under täcket för att snaska och kolla film. Dagens middag blev på BaanThai där de blev på fläskfile med bearnaisesås och pommes frites och efter middagen blev det såklart ett besök på hemmakväll.





Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort