Söndag 17:07

I fredags var jag ut och det var faktiskt riktigt roligt, till och med på krogen där jag de senaste gångerna haft tråkigt. Vi började iallafall i Malmberget hos Pernilla och sen for vi vidare till krogen. När jag kom hem hoppade jag i min onepiece innan jag stupade i säng. Lördagen spenderades till större delen i min mysdress och i sängen och framför datorn. Skulle ut igen men jag var väl inte riktigt i skick för det så jag åkte till byn.
-
Idag har jag och Jenny varit ute med hundarna och sen har jag målat en "skålhållare" i deras bur. Nyss har jag ätit middag och ligger i sängen, ska slå på en film och bara mysa. Äta något gott kanske.
-
I veckan jobbar jag förmiddag måndag, tisdag, onsdag och torsdag. På lördag åker vi till Luleå för Jenny har match, vi sover eventuellt över till söndag för på söndag ska vi till Kalix där Jenny har match igen.

På festen hade vi hattema


:)


Alleballe


Denna skall bli vit

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort