Måndag 10:42

Ett måste varje jul är att kolla "Tomten är far till alla barnen", den är lika bra varje gång och den ger iallafall julstämning åt mig. Kollade den igår med Jenny efter att ha bakat rulltårta, något av de godaste bakverken som finns. Imorse har jag jobbat två timmar och sedan ska jag jobba kvällen också. Till helgen är det dags för dessa mördarpass på typ 10-11 timmar. Men jag kommer iallafall att vara ledig julen och nyår. 


Sara bjuder in sina tre tidigare män, deras nya fruar och deras nya barn att fira julafton tillsammans med sin nye man Janne. Allt för att alla barn ska få uppleva en äkta jul tillsammans med alla sina föräldrar. Med en del sprit innanför västen råkar Janne av misstag avslöja för en av gästerna att han låtit sterilisera sig utan att berätta det för Sara, som i sin tur inget högre önskar än att få barn med Janne. Det tar inte lång tid innan alla på festen känner till Jannes lilla anatomiska ingrepp. Alla utom Sara. Vid middagen avslöjar Sara strålande den glada nyheten: hon är Gravid! Janne ska äntligen bli pappa!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort