Måndag 12:00

Oj vad jag längtar till torsdag kväll! Då packar jag väskan och åker till stan, sover över hos kompis och på fredag möter vi upp kompis på tågstation där vi alla tre åker till Luleå. Shoppar lite, checkar in på hotellet, duschar antar jag och sen går vi väl ut och äter innan vi går för att kolla på Magnus Betner. Efter "showen" eller vad man nu ska säga vet jag inte vad vi gör, förmodligen tillbaka till hotellet och sen på lördag väntar hotellfrukost och lite mera shopping. Det blir ganska skönt att åka iväg en sväng även fast svängen är väldigt kort. Har jobbat ensam hela helgen, dubbla turer och beredskap så känner mig väldigt trött just nu. Slipper som tur är beredskapen inatt så jag kan sova ordentligt utan att vakna hela tiden.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort