Söndag 22:41

Så har söndagen också lidit till ett slut. Jag ska kika "The walking dead" innan jag släcker lampan, jag tycker att den är sjukt äcklig och läskig men jag vill ändå se den. Imorgon jobbar jag bara 8-12 så det ska bli skönt med en kort dag. I fredags var vi ju på Magnus Betner och det var riktigt roligt, jag gillar standup men förstår inte hur tusan han kan komma ihåg alla skämt han ska dra. Mycket imponerande :) Förutom Magnus har det blivit shopping, middag på allstar och sen bara vilat upp oss på hotellet med massor av sömn och god frukost.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort