Tisdag 14:08

Tydligen har jag medverkat i någon tävling och idag ringde en tjej och sa att jag har gått vidare till nästa steg i tävlingen. Därför skulle jag få för 199:- i månaden i 24 månader ringa billigt till både halebop och telia, det skulle vara billigare att surfa och smsa skulle väl också vara billigt. En HTC wildfire s skulle jag få hemskickat + ett mobilt bredband. Tackade faktiskt ja till detta, i efterhand känner jag "nej, varför gjorde jag det?". Men samtidigt så, man lever ju bara en gång och man måste ju prova allt.
-
Vi ska göra om i köket och pappa skulle gå ut med hundarna men han lär ju inte kunna slita sig från köket så tänkte nu gå ut med dom sen soova en stund och sen äta middag och duscha innan jag far på lucia i Dokkas.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort