10:07

Äntligen är fredagen här, har längtat hela veckan! Tänkte nämligen mysa alldeles för mig själv ikväll i min soffan med massor av gott uppdukat på bordet och såklart några värmeljus. Vad jag ska se på tv vet jag inte riktigt, let's dance kan ju ta sig för det vägrar jag kolla.
Nu tänkte jag gå en sväng med hundarna och sen äta lunch och sen fara till skolan. Efter skolan ska jag handla, ev. tanka och sedan fara och träna med Sara. Efter det brassar jag hem. Imorgon ska jag på fest här i byn med mat och annat gott. Längtar faktiskt till söndag för då börjar big brother!





Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort