12:51

Vaknade upp med jordens jobbigaste huvudvärk, mådde illa som tusan och hade ont i magen så blötte en liten handduk och slängde den på pannan. Slumrade i soffan och sen hoppa jag i sängen och sov några timmar. Efter lite mat känns allt mycket bättre. Men tänkte nog lägga mig framför tvn och vila lite. Senare vet jag fasiken inte vad som händer, ut och gå gissar jag. Känns som att det här kommer bli en jobbig vecka! Vi ska få en hemtenta i barnsjukvård kursen och det är väl inte sådär jätteroligt, dock bättre än prov.

Kommentarer
BoNiiiTa

Hej mitt namn är Isabel & vill verkligen komma något vart med denna blogg så därför

gör jag lite reklam för den här hoppas det är okej :)

2011-02-09 @ 18:04:00
Hemsida/blogg: http://isabelhernandez.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort