15:05

Igår hade jag en hur trevlig kväll som helst, vilket resulterade i att idag är en riktig säng/kollatv/äta-dag. Blev helt sjukt sugen på köttsoppa, åh det hade suttit perfekt nu! Och en iskall coca-cola hade också varit himla gott, fast tror jag ska blanda värsta glassdrinken. Klev upp vid typ elva idag, fikade lite, kollade CM, pussade på hundarna och sen somnade jag om och vaknade för en liten stund sen. Nu ska jag äta varma mackor! puss

Vad tycker ni förresten om min nya header??;) Visst är den sööt!

Kommentarer
simoneeeeeeeeeee

himlllllllllllllla sötig!

2011-02-06 @ 20:25:31
Hemsida/blogg: http://heltenkeltsimone.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort