22:05

Idag har dagen rulla på rätt bra. Skola först och sen for vi och åt en toast på nyfiket, efter det kilade vi på stan en sväng. Jag köpte en ring och nagellack och sedan begav vi oss till sjukhuset för ett studiebesök där. Fast innan det lyckades jag ta sönder ena vindrutetorkaren, den hade isat fast i rutan och när jag satte igång dom så lossnade gummit på ena. Vilket gjorde att jag inte såg ett skit! speciellt inte i det vädret som var blött och nästan regnaktigt.
Då jag skulle till byn var jag ju såklart tvungen att byta ut den där. Tog min vänner under armen och for till handelshuset. Väl där stod den en kille i kassan som jag frågade om hjälp av. Sa att jag tagit sönder torkan men visste inte vad det var för bil så han kollade upp regnumret på den. Sprang iväg och hämtade en ny och när han kom tillbaka frågade jag ifall han kunde sätta dit den också, ja menar hur skulle jag annars få fast den. Han var så gullig och hjälpte till med det också! Men kände mig lite lagomt korkad och puckad.
När jag kom hem åt jag middag och sen sov jag i flera timmar, neeeeej! Nu ska jag fika något och sedan ska jag aldrig mer köra bil förrän det är isfritt på rutan.

Kommentarer
Pernilla S

Haha, jag råkade rycka lös ena torkaren en gång, bladet bara. Men inte var det svårt att få dit den igen :P Och har du inte lärt dig att du ska alltid lyfta på torkarna om du har haft bilen stående länge och det snöar ute? =)

2011-02-03 @ 23:34:35
Hemsida/blogg: http://pernillaha.blogspot.com
isabelle

hahaha

2011-02-04 @ 21:03:31

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort