23:51

Vissa människor blir ledsna för killproblem, någon kanske råkar skrapa benet och någon annan kanske har det svårt i skolan. Om vi gråter för de saker, hur ska vi då reagera när någon vän, släkting, familjemedlem försvinner från våra liv för all tid? För det är det absolut värsta som kan hända, så egentligen ska man inte få vara ledsen för något annat än det.
Jag har alldeles precis kommit hem från en 40årsfest här i byn så nu är jag ensam hemma och det är rätt skönt. På kvällarna kan det vara skönt att vara ensam. Tänkte äta kvällsfika nu och kolla Eva&Adam som jag började kolla igår, det var så länge sedan som jag såg den.


Kommentarer
simioneeeeeeeeeeeeee

gullunge!<3

2011-02-20 @ 08:55:09
Hemsida/blogg: http://heltenkeltsimone.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort