15januari2011

Denna lördag känns himla bra faktiskt, vaknade upp hyffsat tidigt (09:30) så då fikade jag och klädde på mig och bäddade sängen. Sen har jag nött några criminal minds avsnitt. Efter det fick jag med mig Jenny ut på en promenad med hundarna och nyss har jag kommit in. Väntar på att det ska finnas varmvatten för då tänkte jag hoppa in i duschen och sen rota fram nå sköna kläder. Ikväll ska jag äta massor av chips och dip (eftersom det inte blev igår) tillsammans med min favoritserie, om det nu inte går någon bra film på tv. Till kiosken ska jag också vara och köpa coca-cola, åh så gott! Nu ska jag äta stekpannebröd med ost (jag älskar ost!) och dricka varm oboy, det är kyligt ute.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort