21januari2011

Äntligen är denna vecka slut, har varit irriterad, arg, så arg att jag bölat, sur, glad. Hela veckan har bestått av blandade känslor. Har varit som en springflicka också denna vecka, köp det, tanka bilen, hämta det där. Eftersom båda mina föräldrar jobbar i aitik så åker jag på att handla diverse saker.
Har varit ut på en promenad för ett tag sen och sen hjälpte jag mamma att skotta gården. Just nu sitter jag och äter på popcorn som jag egentligen köpte åt Jenny, men jag blev så sugen på det själv! ops. Är lite sugen på att fara ut, var ett bra tag sedan men får se nästa helg vad som händer och fötter. Är ju ledig måndagar så det gör detsamma om man är i stan en och en halv dag extra. Heheh. Nu ska jag dricka äkta, riktigt, mumsigt god coca-cola. Och kolla criminal minds!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort