30januari2011

Åh vad jag älskar att vara ledig på måndagar, man slipper liksom känna av den där ångesten som alltid brukar smyga sig på för att helgerna är så korta. Nästa vecka tänkte jag ta ledigt på fredagen så då får jag fyra dagars helg.

Det har börjat en ny serie som heter "Mitt liv som Hellner". I sju veckor ska Erik Segerstedt leva som Marcus Hellner och detta kan man följa på svt. Vet inte vilka dagar den går men den finns annars på svtplay. Det kan nog bli riktigt intressant se!

Tänkte lägga en H&M beställning idag, tre linnen och ett halsband. Just nu väntar jag på mat, det blir hemmagjord pizza.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort