Dag 11 - en bild från en tid du saknar

Jag saknar tiden då jag gick på lågstadiet, alla skolresor som vi gjorde var faktiskt riktigt roliga och kortare utflykter också! Och så fick jag ju gå skola i byn, inget flängande fram och tillbaka till stan hela tiden. Så när jag tänker tillbaka så var det faktiskt en bra tid!
Skolresa
Bäversafari


Tjejerna på skolan åkte på en liten trip till Kulmungi, jag rider den stora svarta hästen som hette Jane och hon hade ett litet föl som sprang med oss på turen

Kommentarer
Sara

Åhh, jag saknar också, det var en underbar tid <3

2011-01-11 @ 19:09:50

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort