Nästa del av listan

Hur är det mellan dig och dina föräldrar? goodie
Tycker du om ditt liv? i det stora hela ja!
Vad tycker du mest om i ditt utseende? mina bröst, min rumpa!! haha nej men mina ögon gillar jag!
Förlåter du eller glömmer du? Usch
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? -tjej!
Har du någonsin masserat någon? Jaa
Vad är du rädd för? Mycket
Har någon försvunnit ur ditt liv? jo
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? ohja
Önskar du att du var en av motsatt kön? nää
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på något hemskt? jo
När grät du senast? idag till filmen. haha
Saknar du en kille just nu? jo!
Saknar du en tjej just nu? ja!
Vilka kompisar har du i inkorgen? whaat?
Vem skrev du senast sms med? Jobbet ^^
Vad skrev han/hon senast? förfrågan  Till Alpen 14 Januari 8-14. Typ
Vem skrev du senast på facebook med? pillan
Vad skrev han/hon senast? jag skrev bara till henne
Hur mycket batteri har du? på telefonen ?  nästan fullt`?
Vem skrev åt dig senast på msn? veronica
Vad skrev han/hon? knarkar du halstabletter eller?
Vad har du för bakgrundsbild? Kiwi!
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Det är jättebra!
Tycker du om ditt liv? Ja det gör jag
Vad tycker du mest om i ditt utseende? Mitt hår är jag nöjd med
Förlåter du eller glömmer du? Har inte hamnat i någon sån situation så att säga, men det är lika bra att glömma och gå vidare
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Tjejkompisar
Har du någonsin masserat någon? Jopp
Vad är du rädd för? Mörker, läskiga typer
Har någon försvunnit ur ditt liv? Jo
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? Njee det tror jag inte
Önskar du att du var en av motsatt kön? Kul att testa
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på något hemskt? Nää det tror jag inte
När grät du senast? Typ förra året
Saknar du en kille just nu? Nej
Saknar du en tjej just nu? Nej
Vilka kompisar har du i inkorgen? vaa??
Vem skrev du senast sms med? Kommer inte ihåg, har inga pengar så
Vad skrev han/hon senast? -
Vem skrev du senast på facebook med? Isabelle tror jag
Vad skrev han/hon senast? Typ hejdå
Hur mycket batteri har du? på telefonen typ 10%
Vem skrev åt dig senast på msn? kanske isabelle där också, är knappt inne där
Vad skrev han/hon? -
Vad har du för bakgrundsbild? På datorn har jag Akke och på telefonen har jag Akke och Meija

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort